Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.

Darmowa dostawa już od 2 000 zł brutto!

Menu

Monitoring

Monitoring IP

Monitoring HD

Monitoring bezprzewodowy

Systemy alarmowe

Centrale alarmowe

Sygnalizatory

Komunikatory

Elementy instalacyjne

Czujki

Układy bezprzewodowe

Systemy domofonowe

Domofony analogowe

Domofony cyfrowe

Akcesoria do domofonów

Systemy kontroli dostęu

Kontrolery

Oprogramowanie

Akcesoria do systemów KD

Akcesoria obsługi przejść

Czytniki

Identyfikatory

Kontrola pracy wartowników

Urządzenia sieciowe

Sprzęt IT

Pamięć

Zasilanie

Akumulatory

Instalacja, szafy RACK, obudowy, przewody

Kable, końcówki

Automatyka do bram

Automatyka budynku

Systemy sygnalizacji pożaru

Elementy instalacyjne

Systemy adresowalne

Systemy gaszenia

Systemy konwencjonalne

Systemy oddymiania

Systemy zamknięć

Detekcja gazów

TV-SAT

Systemy dźwiękowe

Systemy depozytowe

Archiwum

Wyprzedaże

Pozostałe produkty

Reklamacja i zwroty

Wypełnij formularz reklamacyjny podając jak najwięcej szczegółowych informacji, to usprawni i skróci proces reklamacyjny.

Jeśli zdecydujesz się wypełnić wersję papierową PDF, podpisany skan dokumentu prześlij na nasz adres e-mail info@piwonit.pl

Produkty wyślij do naszego Punktu Obsługi Klienta

PIWONIT
ul. Szyszkowa 20 bud. 1
02-285 Warszawa
e-mail: magazyn@piwonit.pl
tel. 667 676 170

Wśród tylu produktów zawsze może zdarzyć się jakiś felerny produkt. Nigdy Szanowny Kliencie nie przyjmuj takiej sytuacji jako adresowanej do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować wadliwe produkty, dlatego prosimy, aby zgłoszenie reklamacji/serwisu odbywało się na zasadzie współpracy, a nie wojny.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producenta, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Staramy się pomagać w tematach gwarancyjnych, dlatego też często załatwiamy wszelkie formalności gwarancyjne.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

W przypadku produktów sprzedawanych w kategorii outlet w zależności czy produkt był nowy, czy wrócił z serwisu udzielamy 6 m-cy lub miesiąc gwarancji/rękojmi.

Zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenie stosownej notatki u dostawcy, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 667 676 170 lub mailowo: magazyn@piwonit.pl

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W przypadku przesyłki Paczkomatem – po odebraniu paczki ważne jest, aby nie zamykać drzwiczek Paczkomatu. Istnieje wtedy możliwość zwrotu uszkodzonego towaru oraz opisanie uszkodzenia.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prześlij do nas drogą mailową na adres magazyn@piwonit.pl informację odnośnie szczegółów reklamacji produktu, formy rekompensaty adresu zwrotnego, a także zdjęcia uszkodzenia, wady lub niezgodności.
  • Po zapoznaniu się z reklamacją w ciągu 5 dni roboczych, poinformujemy Cię o wyniku wstępnej weryfikacji i ewentualnych dalszych krokach.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór towaru. Do Ciebie będzie należało umówienie się z kurierem na dogodny termin odbioru.
  • Jeżeli zakupiłeś towar poprzez portal aukcyjny i wybrałeś opcję dostawy Paczkomatem, zwróć towar do Paczkomatu korzystając z opcji „Zwrot”. Paczka dotrze do nas bezpośrednio.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, naprawimy towar, bądź go wymienimy.
  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź wymiany sprzętu, zaproponujemy Ci towar o podobnych parametrach, bądź zwrócimy pieniądze.
  • W przypadku odrzucenia reklamacji, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji, abyś mógł się do niej ustosunkować oraz koszty przez nas poniesione na realizację serwisu (koszty wysyłki).

Aby zgłosić reklamację, zwrot, serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny skorzystaj z naszego formularz reklamacyjnego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: magazyn@piwonit.pl lub telefonicznie: +48 667 676 170. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.